BELL RACE

24 Noviembre 20167ª cursa Bell Race 27 de novembre de 2016

7A EDICIÓ DE LA BELL RACE AMB UN  NOU REPTE, PUJAR A UNA MUNTANYA DE SAL
15KM I MÉS DE 700M DE DESNIVELL

Vine a gaudir del simple fet de tocar la Campana en el punt més alt i inhòspit del Bages.
L’excusa per passar una jornada fent allò que ens apassiona i trepitjar la muntanya.

Més desnivell, més pujada, més baixada, més trams tècnics, però sense defugir de l’esperit principal, veniu a córrer per gust i per viure una vivència Maqui. No us faci por el recorregut, corrent o caminant és tot factible, el grau d’exigència el poseu vosaltres, nosaltres us llencem el repte de tocar la Campana i venir a passar una jornada única i formar part de la família Maqui.

La Bell Race es posiciona com un format de cursa de territori, creada per amants de la comarca, vinculats per la passió de córrer i l’orgull de ser del Bages.  Un esdeveniment que defuig  de córrer mirant un cronòmetre. És una cursa per compartir amb amics, colles, família i parella. Un espai de trobada per aquelles persones que els encanta l’ambient saludable, que busquen un tracte familiar, i viure una experiència i un diumenge de lleure. Trobareu poca pista, trams verticals, zones amb rocs, moltes branques que us esgarrinxaran cames i braços, i si plou, fang i aigua. Juguem amb el terreny, les muntanyes, els boscos. No hi ha element que no entri en joc.

Cada any millorem i adaptem el recorregut a les particularitats, bàsicament perquè ens encanta estar hores dins del bosc.  Aquest 2016, en la seva 7ª edició no podia ser menys. La Bell Race agafa verticalitat i  altura per pujar al punt més alt del Bages. Un acumulat de més de 700m de desnivell al mig del Bages. Pujarem a un indret únic i que normalment no és possible ni pujar-hi a peu i encara menys passar-hi corrent. A vistes d’ocell un terreny més propi de la lluna que de la Terra. No parlem de cap altra muntanya que de la muntanya de sal del municipi de Sallent.

El recorregut surt de l’Hotel Mas de la Sala de Sallent a les 10:00 del matí, direcció Parc de la Sèquia i cap al Mas de les Coves, per endinsar-se als Boscos de sota el Poblat Ibèric del Cogulló per anar agafant altitud. En algun tram hi trobareu cordes per ajudar-vos a pujar i fer més fàcil la grimpada per anar  pujant fins a dalt de tot de la muntanya de Sal, el punt més alt de la cursa on hi haurà la Campana. Després baixarà verticalment cap al Torrent del Mas de les Coves, en aquest punt trobareu un altre cop un tram amb cordes per  pujar i enfilar-vos en algun tram més vertical. A partir d’aquí anireu en direcció Serrat d’Emprius, seguint un recorregut per senders revirats, però molt divertits  que us conduiran  cap a la Sèquia de Manresa  per anar buscar el Torrent de la Sala i arribar un altre cop a l’Hotel del Mas de la Sala.

La cursa acabarà amb un esmorzar de forquilla amb botifarra autòctona de l’Hotel Mas de la Sala i un bon plat de mongetes de la zona.

La Bell Race és un format petit de cursa amb caràcter de territori, que defuig de les aglomeracions amb places limitades per poder participar-hi , per a un públic que defuig dels espais típics i que per ells fer esport va més enllà d’un concepte individual. És un espai per amics, companys on prevau més la passió i les vivències que és generen aquell dia que ser  el primer en acabar els 15km.

Des de l’organització posarem tots aquelles elements per fer-te passar un dia que recordis
 Les inscripcions és poden fer via on-line a www.campionatmaqui.com  fins el dijous dia 24, i si queden places el mateix dia de 8:30 a 9:30

Per a tots aquells que no correu hi ha diferents indrets on poder veure la cursa, ja sigui al poblat Ibèric del Cogullò o a la zona d’arribada al Hotel Mas de la Sala, on podreu esmorzar  i dinar tot degustant productes del Bages, fins hi tot hi ha un espai dedicats als menuts de la casa perquè es puguin distreure mentre vosaltres participeu en la cursa